Thursday, November 6, 2008

Gadis Melayu....

mmm.. pencarian gadis melayu sudah bermula..haha.. pelik2 realiti tv skang ni.. ni pn nk jadikan realiti tv gak..huhu.. same2 la kita nantikan sape yang menang.. bunyi memang pelik kit program ni.. tp bagus gak..

zaman sekarang ni payah la nk dapat pempuan yang jenis2 pure melayu ni..ramai yang rosak akhlak..oops..sowi..tak semua..tp almost camtu..payah tul nak cari yang elok semuanye..perangai penting skali..yang xkan wat kite.........hmm..ntah la..

ape pn jua..program ni leh diteruskan.. bukan sebab utama nk cari gadis2 melayu yg comel2.. tp.. yang paling penting.. dia leh tunjuk kat pempuan2 zaman sekarang ni camane perangai yang perlu ade pada seorang gadis melayu..tuturkatanya..perwatakannya..n adat2 melayu yang ramai tak tau.. so.. came on gurls.. jadikan ni sebagai contoh tuk korang semua..belajar2lah untuk menjadi perempuan melayu yang sejati..

Tgk gambar..semuanye cantik2..tp cantik dari mata aku..ade la sorang dua..dengo cite ade gak ex smka eh..mana satu xtau la..

2 comments:

julianamnoor said...

ni ker gadis melayu..hehe xsempat nak masuk..konon..:)

Zat Asyraff said...

yg pkai tudung putih tu x aku.. hahaha.. x smka naim..

 
template by suckmylolly.com