Sunday, February 15, 2009

Zul kawin.. Semalam..

Alhamdulillah..letih tp puas hati..huhu.. tu yg dapat aku katekan semalam..
sorang lg dak laki mengikut jejak Abdullah Anip.. dak pempuan aku xsure sbb ade yg kawin pn senyap2..

majlis bejalan lancar,, cume kiteorang je nk balik agak terkial2.. mujo kete leh start gak akhirnye...

ape yang membbuatkan aku puas ialah ramai dak smkap yg datang.. xsia2.. maklumlah.. seme gathering sblm ni pn kene boikot je kn..haha.. semalam ramai gak la..ade kot 20 lebih..bukan senang nk jumpe ramai cam ni..masing2 ade keje masing.. lgpn 14 feb kn.. jgn ade yg celebrate dah la..haram2..

salute aku kat dak2 yg dtg dr phg semate2 nk gi zul kawin.. jauh pn leh dtg.. kalo stakat duk kl tp xdtg xtaulakan.. cowok, pi, johar n sapieq.. bagus tul korang..zul mesti terharu la..haha..

stakat ni aku xleh nk post ape2 gambar.. camera dak pompuan.. ble dah dpt.. nnti aku post kt sini..

malas nk ckp panjang2.. nnti aku post gmbr.. InsyaALLAH..

3 comments:

chentaMAYA said...

salam singgah~

Anonymous said...

zul bukan budak uia kan??

Hafiz Halim said...

yup..dak sekolah aku..

 
template by suckmylolly.com